dijous, 23 d’abril del 2015

Pastís Sant Jordi 2015

Avui és la diada de Sant Jordi, el sant de la meva parella, del meu cunyat, de la meva neboda i l'aniversari del meu sogre!!! 

Diada complerta no??? I quina millor manera que començar el dia amb aquest pastís!!!

Ingredients:

Un paquet de galetes Maria
170 ml. de llet + 200 ml. (per mullar les galetes)
250 gr. de xoxolata negre
250 gr. de xocolata blanca
50 gr. de mantega
Llimona, canyella, coco ratllat,etc.

1. Bullim la llet, amb la pell de la llimona i la canyella per donar-li gust.


2. Quan estigui calent, afegir la xoxolata i baixar el foc. Remenar fins fondre.


3. Afegir la mantega i barrejar. 


4. Ficar la resta de la llet en un plat. Anar empapant les galetes i col.locar-les en un motlle formant una capa de galetes.


5. Afegir part de la xoxolata fins tenir cobertes les galetes. Tornar a ficar una capa de galetes mullades amb la llet i després la xoxolata. Repetir successivament.


6. Reservar part de la xocolata per cobrir el pastís quan estigui acabat. Deixar-ho a la nevera 4 hores. Jo vaig preparar-ho ahir. 


7. Un cop freda, desmotllem. Ara farem cobertura de xocolata blanca i amb sucres de colors simularem un llibre de Sant Jordi amb el seu drac i la seva rosa. I aquest ha sigut el resultat pel cavaller Sant Jordi que fins aquesta nit no rebrà!! Sorpresaa!!! Que us sembla???





Feliç Diada de Sant Jordi 2015 !!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada